زیبا سفر آشنایی با اتاق های هتل الماس 2 مشهد - زیبا سفر

هتل الماس ۲ مشهد به دلیل قرار گرفتن در خیابان امام رضا مشهد دسترسی مناسبی به حرم مهر رضوی دارد. این هتل از تاپ‌ترین هتل های مشهد بوده که در مرکز شهر واقع شده و دسترسی مناسبی به دیگر جاهای دیدنی و تاریخی شهر مشهد از جمله خانه داروغه، باغ ملی، آرامگاه نادرشاه افشار، آرامگاه پیر پالان دوز و … دارد. 
هتل الماس ۲ دارای اتاق‌های راحت و متنوع همراه با امکانات بروز، تهویه مطبوع و حمام خصوصی است. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی اتاق ‌های هتل الماس ۲ مشهد بپردازیم. اگر عازم این شهر زیارتی هستید و دنبال مکانی برای اقامت می‌باشید، در انتخاب این هتل شک نکنید. 

اتاق یک تخته الماس

اتاق یک تخته الماس هتل الماس 2 مشهداتاق ‌های هتل الماس ۲ مشهد برای تمامی سلیقه‌ها و علایق مناسب است. به گونه‌ای که گردشگران خارجی نیز طبق سلیقه خود می‌توانند در این اتاق‌ها اقامت داشته باشند. از لحاظ امکانات مدیا و دیجیتال این اتاق‌ها به شبکه فیلم داخلی، تلفن و تلویزیون مجهز هستند. 

اتاق یک تخته یاقوت

هتل الماس ۲ مشهد متشکل از ۲۱۶ باب اتاق و سوئیت در ۲۵ طبقه ساختمانی است. این اتاق‌ها هر یک دارای سبک خاصی طراحی می‌باشند که زیبایی را به تصویر می‌کشند. از جمله امکانات مربوط به ایمنی و امنیت در این اتاق‌ها عبارت است از صندوق‌امانات، کارت هوشمند اتاق، سیستم تهویه مطبوع، پنجره دوجداره و سیستم اطفا حریق.

اتاق دوتخته الماس

اتاق ‌های هتل الماس ۲ مشهد در سبک‌های متنوع، اتاق‌های گوناگونی را براساس نیاز و تعداد نفرات مهمانان طراحی کرده است. امکانات عمومی اتاق‌ها شامل دراور، مبلمان، کف پوش موکت، دمپائی، تخت نوزاد، میز توالت(آرایش)، میز و صندلی و جا لباسی می‌شود.

اتاق دوتخته برلیان


طبقات دوم تا چهاردهم مربوط به پراکندگی این واحد‌ها می‌شود. سرویس نفر اضافه به صورت تخت تاشو است. این اتاق‌ها از نورگیر برخوردار هستند و دید به بیرون ندارند. این واحد‌ها وان جکوزی دارند و با سرویس پذیرایی صبحانه رایگان همراه می‌باشند. در اتاق دوتخته برلیان غذا و نوشیدنی، کتری برقی، یخچال، چای کیسه‌ای، آب معدنی رایگان و مینی بار با هزینه وجود دارد.

سوئیت هانی مون

سوئیت هانی مون هتل الماس 2 مشهدسوئیت‌های مجلل هتل الماس ۲ مشهد با داشتن تنوع بالا باعث جذب اکثر گردشگران به سمت این هتل شده‌اند. اقامت در هر یک از این اتاق‌ها، به میهمانان حس و حالی متفاوت و بی‌نظیر را انتقال می‌دهد. از لحاظ امکانات بهداشتی این سوئیت حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام و سرویس فرنگی دارد. 

سوئیت یک خوابه (سبک معماری تمدن‌ها)

سوئیت‌های هتل الماس ۲ مشهد با به کاربردن طراحان مجرب و با تجربه، دکوراسیونی منحصربه‌فرد را دارا می‌باشند. در هر کدام از این اتاق‌ها شما اوج زیبایی و شکوه را مشاهده خواهید کرد. بدون شک چیدمان خاص و طراحی حرفه‌ای در ایجاد دکوراسیون واحدهای اقامتی، اقامتی رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این واحدها دارای سیستم گرمایش مرکزی و سیستم سرمایش مرکزی هستند. 

اتاق امپریال جونیور (سبک هند)

در اتاق ‌های هتل الماس ۲ مشهد امکانات بسیار مطلوبی جهت رفاه و رضایت‌مندی مهمانان این هتل وجود دارد. شما این امکان را دارید تا بدون هیچگونه نگرانی و کمبودی در این اتاق‌ها اقامت کنید. این امکانات به شما اقامتی بدون دغدغه را به همراه عزیزانتان هدیه می‌دهد. سرویس نفر اضافه در اتاق امپریال به صورت تخت است. این اتاق‌ها از سبک معماری هندوستان الهام گرفته شده‌‌اند و رنگ غالب آنها زرشکی است.

اتاق امپریال جونیور (سبک آفریقا)

در هتل الماس ۲ مشهد اتاق‌های سبک تمدن آفریقا به رنگ‌های قهوه‌ای و زرد می‌باشد. طراحی بر روی حاشیه‌های دیوار‌ها و فرش‌هایی طرح دار به صورت هوشمندانه توانسته سبک تمدن آفریقا را به تصویر بکشد.

اتاق امپریال جونیور (سبک تایلند)


اتاق‌هایی که در هتل الماس ۲ مشهد دارای سبک تمدن تایلندی هستند، دارای دکوراسیونی به رنگ‌های شاد قرمز و سفید می‌باشند. دیزاین بر روی دیوار‌ها و نوع پرده‌های این اتاق‌ها به خوبی توانسته سبک تمدن تایلند را نشان دهد. 

اتاق امپریال جونیور (سبک روسیه) 

هتل بی‌نظیر الماس ۲ مشهد با داشتن اتاق‌های سبک تمدن روسیه این امکان را برای علاقه‌مندان به این سبک بوجود آورده تا بتوانند در این اتاق‌ها اقامتی راحت داشته باشند. در تم رنگ‌های دکوراسیون این اتاق‌ها رنگ سبز بکار برده شده که با ترکیب طلایی تزئینات چشم‌نوازی را دارا است.

اتاق امپریال سوپریور (سبک ترکیه)

این اتاق‌های سبک تمدن ترکیه هتل درست برعکس اتاق‌های تایلندی هستند. در رنگ‌بندی این اتاق‌ها آبی روشن به کار رفته است.

اتاق امپریال سوپریور(سبک ایتالیا) برای مهمان ایرانی

رنگ‌های زرد و طلایی در دکوراسیون اتاق‌های سبک تمدن ایتالیا به کار برده شده است. با پرده‌های شیک و آواژور‌های جذاب، جلوه این اتاق‌ها بسیار چشم‌نواز می‌باشد. 

اتاق امپریال سوپریور (سبک عرب) برای مهمان ایرانی

اتاق دوتخته توئین الماس هتل الماس 2 مشهد
اتاق‌های سبک تمدن عرب هتل الماس ۲ مشهد از دکوراسیون بسیار باشکوه به همراه طراحی‌های ریز برخوردار می‌باشند. در رنگ‌بندی تم این اتاق‌ها آبی استفاده شده که با فرش‌های نفیس به رنگ خردلی، توجه را برای چند لحظه به خود جلب خواهد کرد.

سوئیت پرزیدنت (سبک ترکیه) برای مهمان ایرانی

با اقامت در سوئیت پرزیدنت هیچ وقت حوصله‌تان سر نخواهد رفت. همه آن چیزی که تصور می‌کنید در این سوئیت‌ها برای مهمانان در نظر گرفته شده است. 

سوئیت پرزیدنت(ایران باستان) برای مهمان ایرانی

تزئینات دور تخت به همراه پرده‌های با شکوه و طراحی دیواره‌های منحصربه‌فرد از جمله ویژگی‌های دکوراسیون این سوئیت‌ها محسوب می‌شود. همچنین سقف سوئیت‌ها با آیینه کاری‌های بسیار خاص تزئین گشته است.

سوئیت هانی مون رویال

صندوق‌امانات، کارت هوشمند اتاق، سیستم تهویه مطبوع، پنجره دوجداره و سیستم اطفا حریق از جمله امکاناتی هستند که اقامتی توام با آرامش و رفاه را برای میهمانان این واحد اقامتی فراهم می‌کنند.

اتاق سه تخته الماس

اتاق سه تخته الماس جزو پرطرفدارترین سوئیت‌های هتل الماس ۲ مشهد می‌باشند که دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل می باشد. 

اتاق کانکت برای چهار نفر

اتاق کانکت سوئیتی مجهز و دارای اتاق خواب می‌باشد. در اتاق کانکت هتل الماس ۲ مشهد یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره تعبیه شده است. از جمله امکانات اتاق کانکت کتری برقی، یخچال، چای کیسه‌ای، آب معدنی رایگان، مینی بار با هزینه می‌باشد. امکانات بهداشتی آن نیز شامل حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام و سرویس فرنگی می‌شود. 

 

جمع‌بندی

هتل الماس ۲ با ارائه بهترین امکانات و خدمات در طی سالیان فعالیتش به خوبی توانسته رضایت میهمانانش را جلب کند. ما در این مقاله بطور مفصل سعی کردیم شما را با اتاق ‌های هتل الماس ۲ مشهد آشنا کنیم. امیدواریم که هنگام رزرو این هتل بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : هتل ها تاريخ : 8 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها