زیبا سفر مقایسه هتل میراژ و هتل مارینا پارک کیش - زیبا سفر

مقایسه هتل میراژ و هتل مارینا پارک کیش را در ادامه این مقاله خواهید خواند. کیش به عنوان یکی از مهم‌ترین جزایر تفریحی در خلیج فارس، دارای امکانات گردشگری و تفریحی بسیاری است و هتل‌های مختلفی در این جزیره وجود دارند که گردشگران می‌توانند از آن‌ها برای اقامت استفاده کنند. 
هتل های کیش با توجه به سلیقه و نوع سفر گردشگران، انواع و اقسامی از امکانات و خدمات را ارائه می‌دهند. در ادامه قصد داریم به دو هتل خوب از هتل های جزیره بپردازیم و شما را هر چه بیشتر با این دو هتل آشنا کنیم.

هتل میراژ کیش 

نمای ساختمان هتل میراژ کیش خوب است بدانید هتل میراژ کیش دارای پارکینگی رایگان با گنجایش ۱۰ خودرو است؛ این پارکینگ نگرانی افرادی را که با خودروی شخصی به این مکان سفر می‌کنند را از بابت پارک خودرو رفع می‌نماید. همینطور این هتل امکان استفاده از خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت بی‌سیم را به‌صورت رایگان بدون هیچ محدودیتی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. 

جهت برگزاری جلسات مهم و ضروری برای مهمانان سالن همایش مناسبی در هتل در نظر گرفته شده و جهت اجرا کردن برخی از نمایش‌های جذاب و سرگرم‌کننده، سالن آمفی‌تئاتری مجهز در این هتل وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه و اتاق چمدان می‌باشد که برای رفاه و آسایش میهمانان گنجانده شده است. 

خدمات هتل میراژ کیش

کافی شاپ هتل میراژ کیش هتل میراژ کیش را می‌توان از جمله اقامتگاه‌های ممتازی برشمرد که سرویس‌های متنوعی را توسط پرسنل مجرب و آموزش‌دیده به مهمانان خود تقدیم می‌کند. سرویس‌هایی نظیر خدمات خشک‌شویی، نظافت روزانه، کرایه اتومبیل بدون راننده، تدارک روزنامه، خدمات باربری و تاکسی‌سرویس، خدمات بیدارباش، همگی توسط پرسنل مجرب این هتل ارائه می‌شوند که بدون شک بهره‌مندی از رفاه و آسایشی مضاعف در طول اقامت در این هتل خواهد بود. 
میز سلف سرویس صبحانه هتل میراژ کیش از لذت‌هایی که اقامت در هتل میراژ دارد، هر چه بگوییم کم است؛ برای نمونه، با اقامت در این هتل این امکان را دارید تا در استخر آن آب‌تنی و شنا کنید و لحظات بسیار شاد و مفرحی را بگذرانید. همچنین سونا و جکوزی هتل میراژ کیش از جمله امکاناتی می‌باشند که جهت برطرف کردن خستگی‌های ذهنی و جسمی شما در سفر کمک شایانی می‌کند. اگر در طول اقامت در هتل احساس بی‌حوصلگی کردید، به سالن بیلیارد هتل میراژ کیش سری بزنید تا ساعت‌ها سرگرم رقابتی مهیج و نفس‌گیر با مهمانان دیگر شوید.

شایان ذکر است رستوران و کافی‌شاپ هتل میراژ کیش نیز بسیار باکیفیت می‌باشند که با رزرو این هتل در طول اقامت بارها در این مکان به رستوران و کافی‌شاپ آن مراجعه می‌کنید. می‌توانید لحظاتی از اقامت خودتان را با صرف نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های خوشمزه در فضای باصفا و دلگشای آن بگذرانید. 

واحدهای اقامتی هتل میراژ کیش

اتاق دو تخته دبل هتل میراژ کیش همگی واحدهای اقامتی مدرن و خوش‌نمای این هتل با بهترین و مطلوب‌ترین امکانات ممکن همچون حمام، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تجهیز شده‌اند. اینگونه اقامت در این هتل برای مهمانان بسیار رضایت‌بخش است. 

فضای حرفه‌ای و معماری خاص ۱۸۷ واحد اقامتی هتل هر یک، با سبک دیزاین خاص و در طرح‌های مختلفی ارائه می‌شوند. این واحدها کار را برای انتخاب اتاقی مناسب برای اقامت راحت کرده و اقامتی طولانی‌مدت را در قلب جزیره کیش برای سخت‌پسندترین مهمانان نیز آسان نموده است.

هتل مارینا پارک کیش 

فضای سبز هتل مارینا پارک کیش بیش از یک دهه سابقه عالی در پذیرایی و خدمات‌رسانی به گردشگران توانسته منزلت و اعتبار ارزشمندی به هتل مارینا پارک کیش ببخشد؛ وجهه و نام نیکویی که طی سالیان سرویس‌دهی عالی و بی‌نقص به گردشگران بدست آمده و در حال حاضر به صورت بازخوردهایی مثبت در فضای مجازی دیده می‌شود. 

در سال ۱۳۹۰ هتل مارینا پارک کیش فعالیت خود را پس از بهره‌برداری در زمینی به مساحت ده هکتار شروع کرد و در مدت زمانی کوتاه، به خاطر واقع شدن در حدفاصل بین دو ساحل بسیار خاص و خیره‌کننده مرجانی، توانست توجه گردشگران و دوستداران طبیعت دل‌نواز مناطق ساحلی کشور را بدست آورد. 

ویو اتاق های هتل مارینا پارک کیش امکانات متعدد، طرح‌های اقامتی بی‌شمار، دکور و طراحی خاص این واحدها و مناظر دل‌انگیز اطراف هتل، همگی توانستند در موفقیت هتل مارینا پارک کیش نقش ارزشمندی را ایفا کنند. همگی این‌ها دلیلی بود تا این هتل به جایگاه کنونی خود، یعنی اقامتگاهی پرطرفدار میان گردشگران و مسافران جزیره مبدل گردد. 

امکانات رفاهی هتل مارینا پارک کیش

استخر روباز هتل مارینا پارک کیش امکانات رفاهی که ‌هتل مارینا پارک کیش دارد، آنقدر انبوه و پروپیمان می‌باشد که دلیل انتخاب شدن این هتل را به‌روشنی پاسخ خواهد داد. از استخر شنا، سونا و سالن‌های چندمنظوره جهت برگزاری کنفرانس اداری بگیرید تا سایر امکاناتی مثل فروشگاه و پارکینگ (با ظرفیت ۱۰۰ خودرو)، نمازخانه، تمامی تجهیزاتی که برای تجربه اقامتی شیرین و خاطره‌انگیز بدان‌ها نیازمندید، در محوطه این هتل قرار داده شده است. 
اتاق دو تخته توئین هتل مارینا پارک کیش برای سرگرم نمودن مهمانان، کلوبی برای بازی‌های‌ کامپیوتری و زمینی ویژه بازی هیجان‌انگیز تنیس در محوطه هتل فراهم شده است. اینگونه اوقات فراغت گردشگران به بهترین شکل ممکن سپری خواهد شد. وجود امکاناتی شامل: آسانسور، مرکز خرید، انبار نگهداری از باروبنه، کافی‌نت، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، دستگاه خودپرداز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، همگی نویددهنده اقامتی آسوده به مسافران کیش می‌باشند. 
لابی هتل مارینا پارک کیش شایان ذکر است باشگاه بدن‌سازی مجهزی نیز در محوطه هتل وجود دارد که با تجهیزات حرفه‌ای و پیشرفته خود، مهمانان را به انجام فعالیت‌های ورزشی ترغیب می‌کند. از همین رو هیچ بهانه و توجیهی جهت انجام ندادن فعالیت‌های کالری‌سوز در طول اقامت در هتل مارینا پارک کیش پذیرفته نیست. 

رستوران‌های هتل مارینا پارک کیش

رستوران هتل مارینا پارک کیش
افزون بر داشتن کافی‌شاپی دنج و دل‌باز، رستورانی باکیفیت بالا به نام لوتوس هم در طبقه اول هتل قرار دارد که از فضایی دل‌پسند و دوست‌داشتنی که مزین به تابلوهایی جذاب و هنری است، قرار دارد. این رستوران توانسته ظرفیتی معادل با ۲۰۰ نفر را در محیط وسیع و باصفای خود جای دهد. 

از آنجایی‌که غذای این رستوران به شکل بوفه ارائه می‌شود، دست مهمانان هتل جهت انتخاب غذایی خوشمزه باز بوده و در صورت عدم تمایل قادرند به پیشخوان رستوران مراجعه کرده و غذایی متفاوت و لذیذ را برای خود سفارش دهند و در مدت زمانی کوتاه تحویل بگیرند. 

 

جمع‌‌بندی

مقایسه هتل میراژ و هتل مارینا پارک کیش را در این مقاله مطالعه کردید. همانطور که مشخص است این دو هتل از هتل‌های خوبی هستند که توانستند میزبان بسیار خوبی برای میهمانانشان باشند. چنانچه قصد سفر به کیش را دارید بد نیست برای اقامت این دو هتل را به طور ویژه تری بررسی نمایید. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : هتل ها تاريخ : 10 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها