زیبا سفر اتاق های هتل بام سبز رامسر را بهتر بشناسید! - زیبا سفر

هتل بام سبز رامسر در استان مازندران واقع شده و دارای اتاق‌هایی با امکانات کامل می‌باشد. این هتل با داشتن چشم انداز زیبای کوه‌ها و دریا، اقامتی لذت‌بخش و آرامش‌بخش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. رامسر از جمله شهرهای گردشگرپذیر است که توانسته میزبان خوبی هم برای میهمانانش باشد. ما در این مقاله به معرفی اتاق های هتل بام سبز از بهترین هتل های رامسر پرداختیم و سعی کردیم شما را هر چه بیشتر با آنها آشنا کنیم. 

كلبه جنگلی هتل بام سبز

كلبه جنگلی هتل بام سبز رامسرکلبه‌های هتل بام سبز رامسر در فاصله حداقل ۵ دقیقه‌ای از ساختمان اصلی واقع شده‌ و البته برای کلبه‌هایی که فاصله دوری دارند، ماشین برای رفت و برگشت در نظر گرفته شده است. اگر به فضای سبز علاقمندید و دوست دارید روزتان را با دیدن یک جنگل پر از درخت شروع کنید در انتخاب این هتل اصلا شک نکنید. در این اتاق از اتاق های هتل بام سبز رامسر شما چشم‌انداز بینظیری از جنگل را خواهید داشت که بدون شک بسیار تماشایی و خاص می‌باشد. 

این اتاق‌ها دارای صندوق امانات هستند که شما می‌توانید وسایل ارزشمندتان را در آن‌ها نگهداری کنید. از دیگر امکاناتی که لازم است به آن اشاره کنیم شامل کارت هوشمند، سیستم اطفاء حریق، تلفن، تلویزیون، دراور، مبلمان، کف پوش، موکت، سشوار، دمپائی، میز و صندلی، جا لباسی، یخچال، مینی بار، آب معدنی و دستگاه چای ساز می‌شود. 

سوئيت ماه عسل هتل بام سبز

سوئيت ماه عسل هتل بام سبز با تم صورتی در مسیر پیاده‌روی جنگل یک ساختمان دو طبقه را خواهید دید که سوئیت ماه عسل تیپ A و B می‌باشد. تیپ A  با طراحی داخلی صورتی و سوئیت ماه عسل تیپ B با طراحی داخلی آبی وجود دارد. این سوئیت‌ها با فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از ساختمان اصلی واقع شده‌اند.  

توجه داشته باشید سوئیت ماه عسل تیپ A و B به صورت پله بوده و امکان تردد ماشین وجود ندارد. سایزی که این اتاق های هتل بام سبز رامسر دارند، ۲۰ مترمربع می‌باشد. تمام امکانات برای داشتن اقامتی راحت و دلچسب در این اتاق‌ها فراهم است؛ از جمله کارت هوشمند، سیستم اطفاء حریق، تلفن، تلویزیون، دراور، مبلمان، کف پوش، موکت، سشوار، دمپائی، میز و صندلی، جا لباسی، یخچال، مینی بار، آب معدنی و دستگاه چای ساز. 

سوئيت ماه عسل هتل بام سبز با تم سبز از لحاظ امکانات بهداشتی سوئیت ماه عسل چیزی کم ندارد. امکانات بهداشتی هتل شامل حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام و سرویس فرنگی می‌شود. چشم‌اندازی که این اتاق دارد رو به جنگل است و بدون شک منظره‌ای رویایی را از پنجره به میهمانانش هدیه می‌دهد.

سوئیت لیلیوم هتل بام سبز

در بخشی از فضای داخلی سوئیت، تخته سنگی از کوه به ‌صورت زیبا قرار دارد. این اتاق از اتاق های هتل بام سبز رامسر در طبقه ۳- ساختمان اصلی واقع شده و نمای منحصر به‌فردی رو به جنگل دارد.

از جمله امکانات عمومی که اتاق دارد شامل دراور، مبلمان، کف پوش، موکت، سشوار، دمپائی، میز و صندلی و جا لباسی می‌شود. همچنین اتاق دستگاه چای ساز دارد که این امکان را به میهمانان می‌دهد تا در هر زمانی که خواستند برای خودشان نوشیدنی آماده کنند. 

سوئيت یاس هتل بام سبز 

سوئيت یاس هتل بام سبز رامسراین اتاق از اتاق های هتل بام سبز رامسر در طبقه ۲- ساختمان اصلی قرار دارد و از بالکن عمومی با نما رو به جنگل و با طراحی منحصربه‌فرد سفید و آبی برخوردار است. سایز اتاق ۶۵ متر مربع می‌باشد. این سوئیت با داشتن سیستم اطفاء حریق خیال میهمانانش را از بابت ایمنی راحت کرده است. تمام امکانات رفاهی که انتظار دارید در سوئیت یاس از قبل تعبیه شده است.  

سوئیت کاملیا هتل بام سبز 

سوئیت کاملیا هتل بام سبز رامسراین سوئیت با ۶۵ مترمربع مساحت در طبقه ۲- ساختمان اصلی واقع شده است و از بالکن عمومی با نما رو به جنگل و با طراحی سبز رنگ برخوردار می‌باشد. از صندوق امانات بگیرید تا سیستم گرمایشی و سرمایشی به همراه تمام امکانات بهداشتی در این سوئیت فراهم است. پس با انتخاب این اتاق از اتاق های هتل بام سبز رامسر بدون شک راحتی خانه را تجربه خواهید کرد و اوقاتی سرشار از لذت و آرامش را دارید. 

سوئيت نرگس هتل بام سبز 

سوئيت نرگس هتل بام سبز رامسراین سوئیت در طبقه ۲- ساختمان اصلی واقع شده و دارای بالکن عمومی با نما رو به جنگل می‌باشد. اما توجه داشته باشید سوئيت نرگس در زیر ایستگاه تله کابین قرار دارد. به همین خاطر در اتاق خواب آن سر و صدای خط تله کابین را خواهید شنید. سایز این اتاق از اتاق های هتل بام سبز رامسر ۷۵ متر مربع می‌باشد.

برای داشتن اقامتی راحت و دلچسب در این اتاق‌ها امکاناتی چون اتاق سیستم اطفاء حریق، تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، آب معدنی و دستگاه چای ساز فراهم است. 

سوئيت مگنولیا هتل بام سبز 

سوئيت مگنولیا هتل بام سبز رامسرسایز این اتاق ۸۰ متر مربع است و در طبقه ۲- ساختمان قرار گرفته است.  صندوق امانات، کارت هوشمند، تلفن، تلویزیون جهت نمایش شبکه‌های خانگی، دراور، مبلمان، کف پوش، موکت، سشوار، دمپائی، میز و صندلی، جا لباسی، نوشیدنی، یخچال، مینی بار، آب معدنی، دستگاه چای ساز برای درست کردن نوشیدنی از جمله امکانات این اتاق است.

سوئيت تایتانیک هتل بام سبز 

سوئيت تایتانیک هتل بام سبز رامسراز آنجایی که آسانسور تا طبقه ۳- می‌باشد جهت دستیابی به این سوئیت باید یک طبقه از پله استفاده شود. همچنین این سوئیت از یک بالکن عمومی با نما رو به جنگل برخوردار است که طراحی آن آبی رنگ می‌باشد. چه در فصل گرما میهمان این سوئیت باشید، چه در فصل سرما؛‌ فرقی ندارد، چراکه سوئيت تایتانیک با داشتن امکاناتی شامل شوفاژ و اسپلیت به خوبی نیاز میهمانان را رفع کرده است.

كلبه جنگلی ۴ نفره و ۶ نفره هتل بام سبز

کلبه‌ها با فاصله از پذیرش هتل واقع شده اند که برای رفت و برگشت به کلبه‌های دورتر ماشین تعلق می‌گیرد. تجهیزات مربوط به ایمنی، مدیا و دیجیتال، امکانات عمومی نظیر دراور، مبلمان، کف پوش موکت، سشوار، دمپائی، میز و صندلی، جا لباسی، سیستم گرمایش و سرمایش، امکانات بهداشتی و غدا و نوشیدنی در این اتاق بطور کامل وجود دارد.

سوئیت کوهستان هتل بام سبز

سوئیت کوهستان هتل بام سبز رامسراگر دنبال سوئيتی بزرگ هستید، ما این سوئیت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از لحاظ طراحی ساده‌ترین سوئیت بوده و به‌عنوان بزرگترین سوئیت ارائه می‌شود که از بالکن عمومی با نما جنگل برخورداراست. تمامی امکانات رفاهی در سوئیت برای مهمانان در نظر گرفته شده است. سوئیت کوهستان برای گرمایش محیط به شوفاژ و برای سرد کردن آن به اسپلیت مجهز است. 

 

جمع‌بندی

رامسر، شهری زیبا و گردشگری در استان مازندران است که با داشتن جاذبه‌های طبیعی مثل دریا، جنگل‌ها، رودخانه، کوه و همچنین مواردی مانند باغ‌ و موزه، جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. همچنین در این شهر می‌توانید از غذاهای محلی و شهری بسیار خوشمزه‌ مثل ماهی‌های تازه گرفته شده، شیرینی‌های محلی و غذاهای دریایی بسیار خوشمزه لذت ببرید. به همین دلیل، رامسر برای سفر و گردشگری بسیار مناسب است. ما در این مقاله شما را با اتاق های هتل بام سبز آشنا کردیم. امیدواریم در سفری که به این شهر دارید با اقامت در هتل بام سبز لحظات خوشی را بگذرانید. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : هتل ها تاريخ : 7 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها