زیبا سفر معرفی اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس - زیبا سفر

هتل پنج‌ستاره پارسیان آزادی خزر (هایت سابق) در جاده چالوس- تنکابن واقع شده است. هتل پارسیان آزادی را جنگل‌های بکر هیرکانی مازندران احاطه کرده‌اند و فاصله آنچنانی تا دریا ندارد. باتوجه به موقعیت مکانی بسیار مطلوب این هتل گردشگران بسیاری جذب آن شده‌اند. در کنار امکانات هتل، اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس نیز بسیار مجهز و کامل هستند. 
این هتل از بهترین هتل های چالوس بوده و دارای دسترسی بسیار آسانی به شهرک توریستی نمک‌آبرود می‌باشد. هتل پارسیان خزر با دارا بودن پرسنل مجرب و امکانات مجهز سعی دارد اقامتی خوش برای شما عزیزان فراهم کند.

واحدهای اقامتی هتل و امکانات آن

سوئیت دو تخته لوکس هتل پارسیان آزادی خزر چالوس با تم سبزهتل پارسیان آزادی خزر چالوس دارای سابقه‌ای بیش از ۴۰ سال است. این هتل با اصالت و شناخته‌شده که در آن زمان‌ها هتل هایت چالوس نام داشت، در سال ۱۳۵۴ به بهره‌برداری رسید. باتوجه به موقعیت مکانی استثنائی هتل، توجه بسیاری از هم‌وطنان و مسافران خارجی به آن جلب شد. هتل، از گذشته تا به امروز، چندین و چند بار بازسازی شده است. 

اخرین بازسازی در سال ۱۳۹۵در واحدهای اقامتی هتل با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران صورت گرفت. هتل پارسیان آزادی خزر چالوس بطور کلی از ۱۶۴ واحد اقامتی مجزا برخوردار است. برخورداری از امکانات رفاهی گوناگون شامل فروشگاه، جکوزی، کافی‌نت، سالن بیلیارد، خودپرداز، مرکز خرید و سیستم تهویه مطبوع به محبوبیت آن افزوده است. هتل پارسیان آزادی خزر چالوس به‌عنوان هتلی ۵ ستاره و لوکس، تمامی امکانات و خدمات را بطور حرفه‌ای و کامل ارائه می‌دهد. 

انواع اتاق‌ های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

وان حمام اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

اتاق دو تخته تویین غربی رو به دریا

یکی از اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس، اتاق دوتخته توئین رو به دریا است. سرویس اضافه در این اتاق به صورت سرویس کف خواب می‌باشد. امکانات اتاق کامل است و هر چه که نیاز داشته باشید از تلویزیون، تا تلفن، مبلمان برای راحتی، یخچال جهت قرار دادن وسایل، صندوق امانات در اتاق برای اشیا باارزش، چای‌ساز، مینی‌بار رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، وان، صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله، کمد برای نگهداری لباس، آباژور، دراور، سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی و اینترنت رایگان و محدود در اتاق وجود دارد.

اتاق دو تخته دبل شرقی رو به جنگل 

یکی دیگر از اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس، اتاق دو تخته دبل شرقی رو به جنگل می‌باشد. سرویس اضافه در این واحد اقامتی نیز به صورت سرویس کف خواب ارائه می‌شود. برای آنکه اقامت در هتل به مسافران راحتی و رفاه خانه را دهد، امکانات کاملی چون تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار رایگان، کمد لباس، آباژور، دراور، سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی وجود دارد. 

مگر می‌شود به سفر رفت و از امکانات بهداشتی غافل شد؟ دوش، وان، صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله نیز به مسافران ارائه می‌شود. در ضمن باتوجه به ضرورت داشتن اینترنت، در اتاق اینترنت رایگان و محدود وجود دارد.

اتاق دو تخته دبل رو به دریا هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

اتاق دو تخته تویین غربی رو به جنگل

نوبت به معرفی اتاق دو تخته توئین غربی رو به جنگل یکی دیگر از اتاق‌های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس می‌رسد. سرویس اضافه در این اتاق به صورت سرویس کف خواب در اختیار مهمانان عزیز قرار می‌گیرد. امکانات اتاق کامل بوده و از تلویزیون جهت تماشای شبکه‌های خانگی گرفته، تا تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز و مینی‌بار رایگان ارائه می‌شود. 

سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، وان، صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله در اتاق‌ها وجود دارد. سایر امکانات شامل کمد لباس، آباژور، دراور، سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی تا اینترنت رایگان و محدود در اتاق می‌شود. 

اتاق دو تخته دبل غربی رو به دریا

به دنبال اتاق دو تخته دبل رو به دریا هستید؟ اتاق دو تخته دبل غربی رو به دریا از بهترین  و پرطرفدارترین اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس است. سرویس اضافه اتاق به صورت سرویس کف خواب می‌باشد. امکانات کامل بهداشتی به صورت سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، وان، صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله ارائه می‌شود. 

امکاناتی مثل تلویزیون جهت تماشای شبکه‌های خانگی، تلفن، مبلمان برای راحتی بیشتر مسافران، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار رایگان، کمد لباس، آباژور، دراور، سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی و اینترنت رایگان و محدود در اتاق وجود دارد. 

سوئیت رو به جنگل هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

اتاق دو تخته دبل غربی رو به جنگل

یکی دیگر از اتاق های محبوب هتل پارسیان خزر اتاق دو تخته دبل غربی رو به جنگل است. سرویس اضافه به صورت سرویس کف خواب می‌باشد و امکان اضافه کردن تخت در این اتاق‌ها وجود ندارد. سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، وان، صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله نیز از امکانات بهداشتی ارائه شده در هتل است. 

از امکاناتی که اتاق دبل هتل دارد می‌توان به تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار رایگان، کمد لباس، آباژور، دراور، سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی و اینترنت رایگان و محدود در اتاق اشاره کرد. 

اتاق دو تخته دبل شرقی رو به دریا 

اتاق دو تخته دبل شرقی رو به دریا است و در آن سرویس اضافه به شکل سرویس کف خواب به میهمانان عزیز ارائه می‌شود. اگر برایتان مهم است که در اتاق امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار رایگان، کمد لباس، آباژور، دراور، سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی وجود داشته باشد، این اتاق تمامش را فراهم می‌کند. 

از لحاظ امکانات بهداشتی نیز در اتاق سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، وان، صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله، وجود دارد. اینترنت رایگان و محدود هم باتوجه به نیاز هرروزه افراد به آن در اتاق ارائه می‌شود.

اتاق دبل هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

اتاق دو تخته تویین شرقی رو به دریا

از اتاق‌های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس  اتاق‌های رو به دریا هستند که سرویس اضافه به صورت سرویس کف خواب ارائه می‌شود. در اتاق  مواردی مثل کمد لباس، آباژور، دراور، سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی و اینترنت رایگان و محدود هم وجود دارد. 

امکاناتی مثل تلویزیون برای آنکه شبکه‌های خانگی را مشاهده کنید، تلفن، مبلمان برای راحتی شما، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار بدون هزینه، لوازم بهداشتی کامل مثل سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، وان، صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله ارائه می‌شود. 

اتاق سه تخته شرقی رو به جنگل 

نوع تخت در این اتاق از اتاق‌های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس یک تخت دبل و یک تخت سینگل است و البته این اتاق‌ها رو به جنگل می‌باشند. سرویس اضافه در اتاق سه تخته رو به جنگل به صورت سرویس کف خواب ارائه می‌شود.

امکانات کامل از تلویزیون گرفته، تا مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار رایگان، و امکانات بهداشتی نظیر دوش، وان، صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله، در اتاق موجود است.  از بابت وجود کمد لباس، آباژور، دراور، سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی و اینترنت رایگان و محدود هم خیالتان راحت باشد چراکه در اتاق‌ها وجود دارد.

اتاق دو تخته توئین هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

اتاق سه تخته غربی رو به جنگل

اتاق‌های رو به جنگل برای دوستداران طبیعت و فضای سبز بسیار مناسب است. نوع تخت در این اتاق ها از اتاق‌های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس یک تخت دبل و یک تخت سینگل است و همچنین  سرویس اضافه به صورت سرویس کف خواب ارائه می شود.

امکانات تلویزیون برای مشاهده برنامه‌ها، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق برای نگهداری اشیا باارزش، چای‌ساز، مینی‌بار رایگان، دوش، وان، صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله، کمد لباس، آباژور، دراور، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و اینترنت رایگان و محدود برای انجام کارها در اتاق وجود دارد.

اتاق سه تخته غربی رو به دریا

اتاق سه تخته غربی رو به دریا را به علاقمندان دریا پیشنهاد می‌دهیم. نوع تخت در این اتاق از اتاق‌های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس یک تخت دبل و یک تخت سینگل است و سرویس اضافه هم بصورت سرویس کف خواب در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. وسایل سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی هم در اتاق‌ها وجود دارد. اینترنت رایگان و محدود در اتاق نیز در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت. 

از بابت امکانات موجود در این اتاق‌ها نگرانی نداشته باشید. امکاناتی چون تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار رایگان، کمد لباس، آباژور، دراور در اتاق وجود دارد. همچنین از بابت امکانات بهداشتی نظیر سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، وان، صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله هم خیالتان راحت باشد. 

حمام اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

اتاق سه تخته شرقی رو به دریا

اگر آرامش دریا و صدای امواج را دوست دارید، اتاق سه تخته شرقی رو به دریا مناسب شماست. نوع تخت در این اتاق از اتاق‌های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس به‌صورت یک تخت دبل و یک تخت سینگل یا سه تخت سینگل است. سرویس اضافه هم به صورت سرویس کف به میهمانان عزیز ارائه می‌شود.

امکاناتی که در این اتاق ها وجود دارد کامل بوده و از تلویزیون بگیر برای تماشای شبکه‌های خانگی، تا سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، صندوق امانات برای نگهداری اشیا در اتاق، چای‌ساز برای درست کردن نوشیدنی در هر زمان، مینی‌بار رایگان، دوش، وان و همچنین تجهیزات کامل سرمایش مرکزی‌، گرمایش مرکزی در اتاق‌ها وجود دارد. البته تجهیزات موردنیاز بهداشتی مثل صابون، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله نیز به مسافران داده می‌شود.

اتاق توئین هتل پارسیان آزادی خزر چالوس با تم سفید و سبز 

جمع‌بندی

این هتل در زمره هتل‌های پنج ستاره مازندران قرار دارد که هم امکانات و خدمات رفاهی آن و هم تنوع اتاق های هتل پارسیان آزادی خزر چالوس از آن هتلی کامل ساخته است. همانطور که در این مقاله خواندید واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های شرقی و اتاق‌های غربی هستند. پنجره تعدادی از آن‌ها به نمای دریای بیکران خزر مشرف بوده و پنجره سایر اتاق‌ها رو به جنگل‌های هیرکانی می‌باشد. اگر قصد سفر به چالوس زیبا را دارید، در انتخاب این هتل برای اقامت شک نکنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 19 views بار دسته بندی : هتل ها تاريخ : 8 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها